• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Ειδική Εκπαίδευση

Η Ειδική Αγωγή ορίζεται ώς «το σύνολο των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών στους μαθητές με αναπηρία και διαπιστωμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ειδική αγωγή και εκπαίδευση σημαίνει την παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές ανάγκες για τη συνολική ανάπτυξη του σε όλους τους τομείς, ιδιαίτερα στον ψυχολογικό, στον κοινωνικό αλλά και στον εκπαιδευτικό τομέα. Ουσιαστικά η Ειδική Αγωγή είναι ένας  δρόμος που προσφέρουμε στα παιδιά για να πορευτούν στην γνώση και να μάθουν «τον τρόπο να μαθαίνουν» έστω και εάν αυτός ο δρόμος ή τρόπος διαφοροποιείται σημαντικά από τον τρόπο που μαθαίνουν οι άλλοι μαθητές. 

Στόχος λοιπόν της Ειδικής Εκπαίδευσης είναι η παροχή ειδικά σχεδιασμένης διδασκαλίας που απευθύνεται στις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε παιδιού ξεχωριστά. Δεν αντικαθιστά αναγκαία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του συνηθισμένου σχολείου αλλά το συμπληρώνει και το ενισχύει.

Πρωτίστως, μέριμνα μας είναι τα παιδιά να περνούν ευχάριστα κατά τη διάρκεια του σχολικού χρόνου. Αρχικός στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος που λειτουργεί στο σχολείο μας είναι η ανάπτυξη του συνόλου των κοινωνικών δεξιοτήτων, δηλαδή των διαπροσωπικών σχέσεων, της επικοινωνίας, της υπευθυνότητας και της ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης αλλά και της αυτοεικόνας των μαθητών, μέσα από μια πληθώρα δραστηριοτήτων τόσο εντός όσο και εκτός του χώρου του σχολείου. Ακόμη δίνουμε ευκαιρίες στα παιδιά να εκτεθούν σε πληθώρα ερεθισμάτων όπως οπτικών, ακουστικών, οσφρητικών  ώστε να αφυπνίσουμε και να ενισχύσουμε όλες τις αισθήσεις τους. Επιπλέον  στόχος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν την ικανότητα λειτουργικής επικοινωνίας μέσω του προφορικού λόγου, να κατακτήσουν τους μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής στο σημείο των δυνατοτήτων αλλά και των ικανοτήτων τους καθώς και να κατανοήσουν τις βασικές προμαθηματικές και μαθηματικές έννοιες και πράξεις.  Τέλος, το πρόγραμμα στοχεύει στη διδασκαλία δεξιοτήτων αυτομέριμνας, ατομικής υγιεινής καθώς και σωστής σίτισης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ